Laat klanten op u bankieren met naadloze samenwerking
Het belang van naadloos samenwerken met mensen binnen en buiten uw financiƫle instelling - van klanten en accountants tot belanghebbenden en bedrijven - kan niet worden overschat.
Toch houden verouderde infrastructuren (soms decennia oud) veel bedrijven terug, wegchippen van hun bedrijfsresultaten, personeelservaringen en klantbetrokkenheid. Hoewel de verwachtingen hoog zijn voor uw bedrijf om te voldoen aan het veranderende personeelsbestand en de behoeften van de klant, is het cruciaal dat u de juiste technologie selecteert als springplank voor toekomstige innovatie.
Box Powers Smarter Experiences voor vooruitstrevende financiƫle instellingen en geeft uw klanten de tools die ze nodig hebben.
Lees drie belangrijke strategieƫn voor succes van klantbetrokkenheid om te leren waarom:
Ā¹ Strategische keuzes voor banken in het digitale tijdperk (McKinsey and Company)
Ā² Hoe digitale samenwerking banken helpt klanten beter te bedienen (McKinsey en bedrijf)
Lees nu
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Box contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Box websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:ERP, Financiƫle diensten, Financiƫle technologie, Medewerkers, Omgeving, Opleiding, Wolk


Meer bronnen van Box

Toekomstbestendige uw tech-stapel met naadloz...
De zakelijke omgeving van vandaag wordt steeds meer concurrerend: bedrijven moeten sneller bewegen, een hoger niveau van klantenservice bieden en v...

Box voor bankieren
Vereenvoudig bankieren voor uw klanten in de cloud
Ik ging naar het bankwezen om papier te pushen en formulieren in te vullen. Je dagelijkse ...

5 redenen waarom de SaaS -revolutie een unifo...
Naarmate de behoeften van organisaties complexer worden, zijn het leveren van bedrijfsinhoud die de verschuiving naar mobiliteit, bruikbaarheid en ...