Waarom vuile gegevens kunnen stoppen met offerte-naar-cashprocessen in hun tracks
Het is 15 jaar geleden dat wiskundige Clive Humby die beroemde woorden uitte: 'Gegevens zijn de nieuwe olie. Het is waardevol, maar als het niet wordt geraffineerd, kan het niet echt worden gebruikt. '
Snel vooruit naar vandaag, en een aantal bedrijven hebben ongelijke vooruitgang geboekt in de richting van die visie.
Moderne quote-to-cash-processen moeten gebaseerd zijn op een data-first-aanpak. Krijg inzichten in de Dirty Data Challenge van MGI Research en DigitalRoute.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord DigitalRoute contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. DigitalRoute websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Meer bronnen van DigitalRoute
Cultflicks
Cultflicks is een niche -videostreaming -entertainmentbedrijf dat de unieke ervaring biedt van gespecialiseerde 'slechte' films, die nooit mainstre...
Peppacrm
PepPACRM levert verkoop- en marketingautomatiseringssoftware aan ondernemingen. De Software-As-A-Service (SaaS) -producten optimaliseren de bedrijf...
Rijkdom canyon
Softwarebedrijven in de financiële sector, zoals WealthCanyon, staan ​​voor uitdagingen bij het verzamelen en verwerken van grote hoeveelheden...