Hoe mensen in het centrum van hyperautomatie te houden, slaagt
De verstorende impact die Covid vandaag op ondernemingen heeft gehad, heeft de inzet verhoogd over de transformatie van bedrijfsprocessen. Als gevolg hiervan wenden veel organisaties zich tot automatiseringstechnologieën om processen en hun resulterende zakelijke effecten te verbeteren.
Om echter te slagen in de bredere bedrijfstransformatie die nodig is om in dergelijke verstorende tijden te gedijen, moeten organisaties hun bedrijfsprocessen heroverwegen, en nog belangrijker, heroverwegen hun volledige benadering van bedrijfsprocestransformatie.
Er zijn veel automatiseringstools en technologieën op de markt die beweren organisaties te helpen met dergelijke automatiseringsgestuurde procestransformatie-initiatieven.
Ze lijden echter allemaal aan dezelfde fout: echte bedrijfstransformatie moet door mensen worden aangedreven, niet door gereedschappen gestuurd.
Lees nu om meer te ontdekken.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:ERP, Medewerkers, Omgeving
Meer bronnen van ServiceNow
Volledige integratie. Absolute ervaring. - He...
Klantervaring is het belangrijkste slagveld voor merkdifferentiatie in de hedendaagse hypercompetitieve, altijd op, zeer verbonden wereld. Verken d...
Klant Workflows Book of Knowledge
Het grootste zakelijke verhaal van het afgelopen jaar was de impact van Covid-19 op de manier waarop we werken en leven. Wat het liet zien is dat v...
Hoe mensen in het centrum van hyperautomatie ...
De verstorende impact die Covid vandaag op ondernemingen heeft gehad, heeft de inzet verhoogd over de transformatie van bedrijfsprocessen. Als gevo...