Zeven stappen voor het bouwen van een digitale strategie voor distributie
Elke groothandel distributeur wordt geconfronteerd met toenemende druk om een digitale strategie aan te nemen voor het confronteren van enorme verstoring in de industrie.
Het is tijd om strategisch na te denken over de technologie die de toekomst van uw onderneming zal bepalen.
Hier zijn zeven stappen die elke distributeur nu moet nemen om een scherpe, gerichte digitale strategie te ontwikkelen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Infor contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Infor websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Boekhoudsoftware, Budgettering, Financiële technologie, Financieringsrekeningen, Loonlijst, Uitgaven, Voorspelling, Winst


Meer bronnen van Infor

Vier manieren waarop een magazijnbeheersystee...
IDC voorspelt dat eind 2017 60% van de fabrikanten investeert in cloudgebaseerde magazijnbeheersystemen. Maar wat drijft deze trend precies?
...

De verborgen kosten van ERP -aanpassing
Het tempo van verandering versnelt snel voor fabrikanten en distributeurs. Als u een oudere Enterprise Resource Planning (ERP) -systeem uitvoert, b...

Overleving en groei voor elektrische distribu...
Het was niet lang geleden dat elektrische distributeurs konden vertrouwen op regionale en territoriale voordelen als middel om een gestage st...