Service Performance Insight (SPI), LLC is een wereldwijde onderzoeks-, advies- en trainingsorganisatie die zich toelegt op het helpen van professionele serviceorganisaties (PSO's), het maken van kwantumverbeteringen in productiviteit en winst.…
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale wereldwijde kopers1 vandaag is er nooit een betere kans geweest om de online verkoop te…
Overheidsinstanties zien waarde in hun gegevens, maar hebben moeite om er toegang toe te krijgen.
80% van de gegevens zit vast onder het oppervlak.
Download deze infographic voor meer informatie over de…
Effectief Gebruik van Middelen voor professionele Dienstverlenende organisaties (PSO's) is Van Essentieel Belang. OmDat Het de Prestaties op alle Gebieden StimuleT - van facturering tot inkomsten en winstgeevendheid. Maar aan…
Hoe kunnen professionele Diensten Gedijen in Onzekere Tijden? Wij kiëken naar de zeven essentiële technologieReven strategieën die odv's obruiken om inkomsten te verhogen, kosten te verlagen en efficiëntie te verbeter.
Ontdek…
Tegenwoordig zijn er veel verschillende technologieën die een lijn van bedrijfsafdeling of automatisering COE kan implementeren om complexe processen te automatiseren. Wat is echter de juiste voor uw organisatie?
Leer in…
Veel organisaties zien waarde in hun op document gebaseerde gegevens en hebben toegang tot gestructureerde formaten, maar ze hebben moeite om waarde te ontgrendelen die vastzit in ongestructureerde formaten.
Volgens Gartner…
Transacties in het FX -marktgemiddelde van wereldwijd $ 5,5 biljoen per dag. Een van de belangrijkste risico's op de FX -markt is schikkingsrisico - nog meer dan het kredietrisico voor…
Leraren Building Society UK werd opgericht in 1966 om hypotheken te bieden voor leraren, met name vrouwen.
CEO Simon Beresford had een taak om de kernsystemen van de Society te moderniseren…
Box en ECM: belangrijke integraties die digitale transformatie stimuleren
Legacy ECM -oplossingen kunnen eenvoudigweg de manier waarop u vandaag werkt niet bijhouden. Werk is mobieler, meer collaboratiever, wendbaarder. Bedrijfsprocessen moeten intelligent…
Hoe financiële bedrijven onboarding nirvana bereiken
Gestroomlijnd, pijnvrije onboarding bouwt de basis voor succesvolle klantervaringen. Dit geldt met name bij financiële dienstverleners, waar gemak en concurrentievermogen van cruciaal belang zijn.
Toch is…
Hoop is geen strategie: beveilig uw bedrijf met de Content Cloud
Het lijkt erop dat er elke week nieuws is over een nieuwe inbreuk op de beveiliging. Ponemon Institute heeft ontdekt…