Terwijl de VS nog steeds te maken heeft met de effecten van de Covid-19-pandemie, bleek de economische recessie van 2020 scherp te zijn, en de rebound, althans op de korte…
In het afgelopen decennium is de toenemende genderdiversiteit een prominente kwestie geweest voor directiekamers over de hele wereld. Omdat bedrijven geconfronteerd werden met toenemende druk van toezichthouders, beleggers en andere…
Contact Babel's Inner Circle Guide to Omnichannel onderzoekt de uitdagingen en kansen om meer contactkanalen aan te bieden met behoud van de menselijke verbinding. Zie boeiende industriële statistieken en feedback…
Je agenten zullen je niet om meer geautomatiseerde tools, empowered en gepersonaliseerde coaching en een gevoel van doel vragen - omdat ze al verwachten dat ze er zijn.
Als leider van…
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke, toegankelijke en nuttige inhoud aan klanten, terwijl agenten helpen om betere ondersteuning te…
De gemiddelde Contact Center -manager besteedt 35% van hun tijd op zoek naar coachingmogelijkheden, maar slechts ongeveer 7% van hun tijd die daadwerkelijk coacht. Dit heeft grootschalige gevolgen voor de…
Zijn uw agenten klaar om spraak- en digitale interacties te beheren in een digitale omnichannel-omgeving?
We hebben CX-coachingsexperts gevraagd naar het bouwen van gebruikersvriendelijk contactcentrum voor boord- en trainingsprogramma's om nieuwe…
Virtueel leren. Personeelstekorten. Financiering onzekerheid. Multi-Academy Trusts (MAT's) gaan door een moeilijke tijd en staan ​​onder druk om de financiële gezondheid en prestaties van alle scholen in hun zorg te…
De jaarlijkse studie van ADP van werknemers in 17 landen vond een verrassende transformatie die vorm op de werkplek vormde. Werknemers zoals nooit eerder heroverwegen wat ze willen van hun…
Het licht aan het einde van de pandemische tunnel heeft ook enkele voortdurende kansen verlicht die de tragische en uitdagende tijden die we hebben doorgemaakt een katalysator zijn geweest voor…
De nieuwste versie van Apple van zijn iPhone -besturingssysteem vereist dat gebruikers zich aanmelden om apps toe te staan ​​hun activiteit op internet te volgen, terwijl nieuwe functies in safari…
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren om de behoeften en wensen van een klant te voorspellen en de klantervaring te verbeteren.…